Followers

Like If you LIKE !

Assignment English Part 1 : Music Video 21 Gun by GreenDay


Hi ! Good Evening :)

" when you say, you love yourself
be certain to give one hour of 
the day to yourself.
when you say, you love people
be certain to give ten hours of
the day to people. ^,^ "

 Haha! okay ignore je ayat di atas ni :)
Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar :)
Assignment setiap subjek yang Lecture bagi semua dah siap. hihi
orait, korang ingat lagi tak ?..
assignment yang aku kene buat muzik video by group tuh. ^_^

huh, macam tajuk entri aku di atas ni..
Muzik video ni adalah video yang pertama for subjek english aku kali ini.
dan ini first time aku berlakon =,= *mata ke atas,tangan di bahu*
okay! aku nak share video klip pertama aku ni kat korang.. 
just for rakan blogger aku dan pembaca setia blogg aku ni jee =,=
yelah, sape lagi kalau bukan orang yang sedang stalk blogg aku nih lah. haha.
*Alololoo, tomel tomel jee diaa~* :D

****************************************
~loading~



****************************************
yeah! dah tengok ? amacam? hahaa. kelakar kan.. 
sorry, effect colour tak berapa bagus..
Maklum lah, first video kann. hahaa. 
and perasan tak? lagu 21 Gun ni sebenarnya tak abis lagi,
tapi tetibe je dah berhenti kan?.. hahaha. *krik.krik.krik*

okay! never mine,. aku ucapkan ribuan terima kasih kerana
korang sudi baca blogg aku yang tak berapa nak best ni. :P

Jumpa di entri seterusnya >.< *BYE*

No comments :

Post a Comment