Followers

Like If you LIKE !

JB Buskers and Dreadlocks Services

Hi and Good Morning. haha.

Rindu nak menaip !!
Rindu nak letak gambar !!
Rindu nak letak Video !!
Rindu nak membaca !!
HAHA! semuanyaa rindu okay.

Sekarang, jam 9.06 A.M :)
Inilah time yang aku free sekarang. haha,
wokeyy! Pagi ini aku menunggu bandmate aku bangun dari tidur,
then waiting my customers for dreadlocks services. haha.
Btw, sepanjang tahun baru ni banyak perubahan..
You ouls semua tak tahu kan yang aku sekarang buat ape selama ini??
okay. aku tak boleh nak cerita panjang-panjang.. aku ringkaskan je okay. hehe.

MY NEW BAND :) (JB BUSKERS)


# Andy,Fara,Wan,Yatt,Leman,Amal and Awan.
Aku start kenal mereka pada Bulan 10 Akhir tahun 2012 :)
Aku start Join mereka pada 8 November 2013 :)
Kini sudah 2014 :) Alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar. amin~
Mereka banyak memberi aku semangat. Insya-allah, susah senang bersama.
Masing-masing mempunyai masalah tersendiri tapi kami kuat dan cuba selesaikan 
dengan satu per satu, :') Dengan izin Allah, Kami akan keluarkan single tak lama lagi. hehe :P

Soalan : Kini yatt dah ada band baru, mcm mana pula dengan band yang lama? dah berpecah?
Still bersama dengan dorang lagi ke?
Jawapan : Band lama yatt, ohh. band lama still ade lagi.. tak berpecah pun. :)
walaupun yatt tak ada dalam band tuh lagi tak bermakna kami tak berkawan, still contact macam biasa. :)
bak kata orang "atas stange kita lawan, bawah stange kita kawan" hahaha! 

KAIT RAMBUT DREADLOCKS (with andy and kak fara)


HAHA! my part time jobs. Asalnya aku tak tahu langsung nak buat,
tapi kak fara ajar aku mengait rambut ni ^_^
so, dapatlah siapkan rambut customer dengan cepat sebab 3orang tangan sekali dlm satu kepala.
hahaha. gerekk seyh! :D Alhamdulillah, andy and kak fara memang sempoi pandai buat dreadlocks.
Banyak lagi gambar customers buat dreadlocks, if tak puas tengok..
Mari lah klik sini --> ChintaGoreDreadlocksServices 

Okay you ouls , buat masa ni,.. hanya ini sahaja yang dapat aku kongsikan. haha.
Jumpa Next Entry okay!! See yaa. HAVE A NICE DAY. ^_^

love : Miss.Spatula 

No comments :

Post a Comment