Followers

Like If you LIKE !

Behind The Scene :)

Selamat Malam ! :)

hai. assalamualaikum semua !
jam menunjukkan sudah 10.40 p.m :)
Tetibe teringat pasal assignment lecture bagi..
kene buat muzik video sendiri by group..

ouh! susah kalau buat video bile lecture yang bahagikan kumpulan..
dahlah campur dengan budak india -_-'
lagi-lagi kalau group tuh dapat orang yang taknak bekerjasama.
seperti *tututututtttt* haish~
sabar je lahh... :')

Okay! aku satu group dengan Hirzi..
Hisyam, Ira and 
3orang perempuan india :)
so? satu group ada 7orang semuanya sekali..
hah! yang paling mengejutkan.
assignment ni kene buat muzik video tapi
lagu lecture yang bagi.. *cabut kertas* bukan pilihan sendiri..
Lastly, group aku dapat lagu 21 GUN by GREENDAY
haha. ingat senang ke huh???..  cepat-cepat kami cari maksud lagu tu..

# Ada sepasang kekasih nih
sedang bergaduh.. gf kepada lelaki ni tak bagi 
lelaki ni pergi berperang.. so? 
kat situ ade konflik sikit.. 
arghh! and blablablaaa.. 
tunggu je lahh video tu siap..
aku akan upload nanti :') HEHE!

Let's see picture time shooting :P

dari kiri Hirzi, fahkri, zayyanah dan aku :)

zayyanah dan aku. haha! candid~

sambil-sambil tuh, kami pun nak release kan tension! haha. games~

 okay! gambar-gambar di atas nih time shoot hari pertama dan kedua :)

*pelakon tambahan adalah FAKHRI :) Zayyanah pula ass. hehe. TQ!
MAAFLAH! TAK BANYAK GAMBAR YANG BOLEH UPLOAD.
TUNGGU ENTRI YANG SETERUSNYA YEE! HIHI >.<
BYE~ 

No comments :

Post a Comment