Followers

Like If you LIKE !

Apa korang akan buat ???

ASSALAMUALAIKUM READERS :)

alhamdullilah . hari ini aku dapat ber-blogging macam biase :)
hope korang sihat wal'afiat yaww :D
yeah! DEMAM aku dah turun dah . now? tekak sakit.sakit lol. :')
it ok lah . aku kuat. hahaha. [yatt KUAT] arrrghh! #ape tuh -.-'
ok ok. aku nak share something dekat korang :D

ApA korang akan lakukan bila orang kite sayang!
jangka hidup die tinggal 6 bulan saje lagi????? :'(
OMG ! sejak aku lahir,.. aku tak pernah merasakan orang
yang aku paling sayang tinggalkan aku pergi untuk selamanya :'( 

yeah. aku taknak bagitahu sape dia sebenarnya.. tapi?
dia seorang wanita yang rapat dengan aku..
 wanita yang paling sporting ..
 wanita yang memahami .. 
 wanita yang sangat baik ..
 wanita yang creative..
wanita yang sentiasa sabar dan tabah..
wanita yang pandai berjenaka..
hohooo. dia pandai buat segala-galanya..

#aku dapat tahu daripada ******* :'(
saya sangat sayang dekat wanita itu !! 

dah tak boleh nak taip...
aku hampir menitiskan airmata..
sambung kemudian yaa.
THE END ~

No comments :

Post a Comment