Followers

Like If you LIKE !

ASSALAMUALAIKUM :D


hello.hello.
aku demam 2hari tookk~
tak pergi sekolah pun :(
mesti homework bertambah banyak -.-'
huaaa :O memang nasib aku lah tuh !

pasal design baju Eyez Family.
ouh! memang confirm jadi buat.. 
maybe, dalam rm30 lah.. tuh pun dah bagi diskaun habis :D
haish~ tuh baru baju. belum tag and lanyard..
haahaha. seriously! memang pening fikirkan EF community aku nih!
btw , thanks to syahir syazi coz dah carikan tempat untuk buat baju EF nih :)
so ? ini lah design baju untuk Eyez Family Community aku nanti .
untuk area Jb :') yeah! <3

ok! now! aku miss dekat someone nih :')
tapi ? tak tahu lah die miss kau ke tak ea . it ok lah!
aku tak heran sangat lah . perasaan masing-2 rite? :D

hohohoo~ tak lupe jugak !
to my MONYET ! hahaa~
miss you so much lahh . dah dua hari aku tak online :')
kau mesti tercariII aku kan.. it ok . 
aku tahu kau rindu aku . huaaa :O 
tak ku sangka . dalam diamII kau PM aku .haha~

ok! END :D

No comments :

Post a Comment