Followers

Like If you LIKE !

Selamat Hari Raya! 2013 :)

Assalamualaikum :)

 Alhamdulillah, akhirnya syawal datang lagi..
Hari yang kite nanti-nanti kan selama ni :)
Semua orang bermaaf-maafan..
bersuka ria, saling ziarah -menziarahi :)

Bulan yang aku nantikan juaaa..
yeah! raya tahun ni beza daripada raya tahun-tahun lepas..
Tahun ni aku beraya dengan my superhero . ^_^
Alhamdulillah, *bakal suami* In syaa Allah,..
suatu hari nanti., mudah-mudahan jadi kenyataan..
aku tak nak terlalu berharap lagi,. :')
Banyak lagi yang harus aku pelajari or tempuhi ??
krik.krik.krik. hihih :P -whatever-

Tahun ni baju raya warna merah ^_^
Yeah! sekeluargaaa merahhh wooo.
termasuk band aku sendiri , D'funder Band ! >.<

Hari Raya Pertama :)

 

Hari Raya Kedua & seterusnya~ :P
 

haha! that's all!... *__*
mana boleh letak gambar lebih-lebih..
Amboi! Lemak ber-krim betul.. :P
Nanti ade juga yang kene pelempang.. hihihiii ~_~
Cukuplahh.. setakat ini sahaja yang boleh aku tunjukk..

Alhamdulillah, walau tak seberapa meriah raya tahun ni..
tapi seronok tuh terasa yang amat. :')
Thanks to my superhero., tahun ni kite dapat beraya bersama-sama..
Always love you, from me <3 ;)

No comments :

Post a Comment