Followers

Like If you LIKE !

Si Blogger Manis Muncul kembali


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera!

HAHA! weh, seriously, aku rindu korang lah!
lama tak update blogg nih. serious!tak tipu lahh *sudoss*
Blogg nih dah jadi macam BUKU lama yang tak pernah disentuh. hee *jeling* hurm..
Aku tahu ini blogg online., *jangan perli akulah* 

Btw, aku banyak story nak update *share* dengan korang.
tapi untuk hari ini, aku just update trailer cerita je okay,
kalau nak tahu lebih lanjut or details?
Boleh baca post seterusnya :) 


Firstly, korang tahu kan aku ada band sendiri ? dan yang paling penting!
Aku dah habis sekolah ^_^
Yeah! bestnyee! tapi agak sedih sebab aku RINDU SEKOLAH aku. okay!
*sambung cerita* Now, Alhamdulillah, band aku sekarang dah berjalan dengan baik.
Makin ramai yang invite macam-macam kat Pages D'funder :) 
Yah! baru beberapa hari lepas, aku ada join Battle of the band at @mart,Kempas.
Thanks yaa sebab support band aku! sayang korang! *nak amik asam jawa sikit* HAHA! 


erm. second story? about LOVE ! ouh tidakkkkk.. 
Nama ku di muka buku adalah Yatt Captain. *dah lama single selama setahun*
yaa! ku belum bersedia lagi untuk menerima bakal kekasih > bakal suami > bakal ayah
HAHA! or whatever lah. aku belum lagi bersedia okay. aku baru je lepasan sekolah,.
Belum sampai masanya lagi aku berfikir untuk ini or itu *rolling face* Tolonglah aku!
Aku terjebak dengan kenangan aku yang tidak dapat aku lupakan,
yes! that right, i know what i can do it!
aku tahu! aku bodoh? aku gila? aku bengong? tapi aku tahu perasaan si dia or aku sendiri..
Walaupun tak pernah contact selama setahun or what! aku tahu apa yang aku rasakan.. 
Setiap orang tidak boleh nak luahkan perasaan dalam hatinya, tapi ..
Setiap orang juga, tidak boleh berdiam diri untuk menjaga hati orang atau dirinya...
Aku harap korang boleh faham perasaan aku sekarang. :) Just a be Friend! no more.more.
Tapi, apakan daya,..jikalau pintu hati ku sudah terbuka..
Alhamdulillah! ku bersyukur.. dan beruntung :)


Cerita seterusnya, ehemm.ehemm *macam pembaca berita* haha!
Baru aku tahu, sebenanrnyaa.. aku mempunyai kemahiran :)
Iaitu bermain alat muzik dan bersukan.. yeah! ini semua mula-mulanyaa hobi aku .,
Aku tak terfikir untuk menjadi Atlet or Artis!
aku hanya fikir, aku suka dan seronok bila begini :)
Insyaallah! Impian aku hanya ingin melihat ibu dan ayah gembira dan bangga dengan aku..
Aku ingin sedara mara aku, *baik laki atau perempuan serta makcik dan pakcik kepoh*
tahu diri aku sebenar... bukan tengok aku dari luaran je, =_=
aku bukan seorang gadis yang baik, aku tahu aku banyak berbuat salah kepada semua orang. *termasuk KORANG sendiri* heeheee. *jeling*
Adakah di mata korang aku seorang yang baik,ceria.peramah?
yaa terima kasih.! :P *angkat bakul dulu sebelum orang angkatkan* PEACE!



#tata! jumpa di post seterusnyaa :) *makan kaki*


No comments :

Post a Comment