Followers

Like If you LIKE !

Nothing to much :)

Assalamualaikum :')

 hello readers! how are you?..
btw, i miss you so much.. dah lama aku tak update kan :)
i'm sorry! :D sebelum nih aku buzy lah..
tak sempat nak update blogg. :)
Banyak storry aku nak share..
but ? aku tak mampu nak menaip panjangII.

*************
First,  about KemKaizen :)
whoaaa~ memang best lah.. seronok kat sana.
aku ingat aktiviti same jee. rupenye, lain daripada yang lain.
okay. aku ada ambil beberapa keping gambar time kt KEM daripada cikgu :D

errr. okay -.-' #face.buruk. hahaa.

*************
now? second.. aku dapat masuk wakil sekolah :)
yeah! tapi tak sah sebagai peserta :P hee~
aku ikut latihan dekat sekolah, then? rajin turun padang.
untuk tahun nih jea lah. last year :) hope dapat masuk :O
tapi? tak ada rezeki.. tak dapat. tak pee :)
walaupun, aku tak dapat jadi peserta olahraga ! aku dapat follow yang lain..
kelebihan sendiri :P ouh yaa. sekolah aku kalah :( tapi? dapat masuk peringkat akhir.
hahaa. okaylah tuh.. #TDS.BOLEH. ^_^

#aku tak daa dlm nih :P

 *************
peace! so dah sampai penghujung nyaa. 
jumpaa next post dari miss.spatula :)
END



No comments :

Post a Comment