Followers

Like If you LIKE !

Celoteh Miss.Spatula

Assalamualaikum Pembaca Setia :))

Apa khabar semua? .. yes! Alhamdulillah.
Nasib baik tak terjadi apa-apa dekat pembaca kesayangan saya nih.
ouh yaa. kalau tak sihat pergi makan ubat cepat.cepat ya.
then? pergi tidur dengan nyenyak *senyum manis* .. 
heheee. (bayangan manja)
________________________________________________

OUH yaa. 12/04/2012 - 14/04/2012 :)
it's Awesome ! haha. yeah babe..
Aku pergi Lawatan Sambil belajar at Perak :)
bersama cikgu pengawas yang baik.baik belaka !
ahakz~ Lawatan nih bukan untuk pelajar biasa okay.
hanya Pengawas yang dapat pergi :) *seperti aku*.. 
Tempat adalah terhad. aku tak sabar nak pergi lah.
Malam nih aku dah bertolak pergi :)
so? tak dapat lah nak Online FB :O *sedih teramat*
haha. tapi tak apa lah. Twitter tetap di hati. :D
Kalau ada masa lapang, aku akan tweet at twitter .. 
sepuas-puas nyee. kalau boleh? time aku mandi pun nak tweet . haha
(amboi. dasyat benar yatt nih =.='')
___________________________________________________

HAHA! okay. btw, Selamat Hari Lahir yaa Faizul :)
abang atlet kite nih huh. Pernah main sampai daerah! eh? 
kebangsaan pun pernah kowt :P *hentam aje lahh* .
May Allah bless You :') present? errr..
maybe, kalau kau ada rezeki kan.. kau dapat hadiah 
time aku dah balik dari Perak yaa :) hee~ *senyum*
Hope kau dapat perempuan yang lebih baik
daripada budak yang kau minat tuh. haha :p
____________________________________________________

~THE END~

No comments :

Post a Comment