Followers

Like If you LIKE !

Macam Geli jerk!

Hello readers :D

Okay. hari nih aku tak banyak buzy woo :O
so? boleh lah update blog macam biase . hee~

Ramai yang cakap aku soalan bukanII..
haish~ semuanya nak amik tahu sangat tuh kenape?
sebok jaga tepi kain orang. suke hati aku lah nak buat ape pun :3
#tiada kaitan dengan sesiapa pun.aku je lebih-lebih..

____________________****___________________

huh! tak payah pikir ayat kat atas nih. bukan itu yang aku nak story.
haaha. #serabai jee.kan :D
okay! sebenarnya kan.. errr.. 
AKU SAKIT HATI !
haaa. dengan someone nih. atoiy. berat hati nak story. but?
tak boleh nak tahan lame-lame kat hati. nanti parah. hahaa :P
yeah. aku tahu dari sorang hamba allah nih. dye story kat aku..
mule-mule memang tak percaya langsung story dye tuh.
tapi? bile dye buat depan mata aku sendiri. pergh!
baru aku tahu dye tuh siapa sebenarnya.. hohoo. #sabar.sabar.

HAHA. tolonglah. kawan aku kowt budak tuh -.-'
Arghh! you go die! I hate you very much!!
once you do me, you will be able to return. : 3
 you are not my friend anymore!!
damn!! you Bullshitt !!! :@
#maaf,dengan ayat kasar di atas.. 
(dia buat ape? sorry.lain kali aku story okay)

_________________****________________

second story okay :D
Ramai yang tertanya-tanya. Betul ke aku ada kekasih baru?
oopss!.mesti korang tengok dekat my Facebook kan ?
At account kedua, aku ade buat relationship dengan someone nih. :)

#klik untuk large :D

HAHA, Ape Pun Tak Boleh blaah lah korang :)
aku buat relationship pun nak kecoh -.-'
haish~ ini hanya FAKE relationship jee lah :P
This man is my friend :) name? Farhan Azman.
Stay at KL. yeah. mybe :) Age ? seventeen..
He helped me design t-shirt EF.
He is very good and shy person. hahaa. :D
so? untuk korang yang kat luar sana tuh.
'ARASO?' hee :)

No comments :

Post a Comment