Followers

Like If you LIKE !

Festival + MINE

Hello Readers :D

huaa :O sihat korang?? alhamdulillah..
semoga dirahmati Allah :)
okay! maaflah. aku lambat nak post entri
about Festival Layang-Layang tuh :')
and ada lagi storry yang aku tak sempat nak share dekat korang..
Hari nih aku free nak ber-blogging lah. hee~
#maaf yang menunggu tuh! ^-^

_______________****________________
  first story about Festival Layang-Layang at Pasir Gudang,JB,Johor.
sebenarnya aku ada shoot short filem tentang 'Permainan Cinta'
at Taman Layang-Layang tuh. bersama-sama dengan member masai :)
start shooting pukul 2.00 petang tapi? disebabkan hujan !!
shooting nya start late lah. then? aku pulak dekat larkin lagi time tuh -.-' 
haish~ tak gerak-gerak dari tadi! >.<  aArrGHH! its okay.
tengok atas tangan di dada., aku tetap nak pergi sana jugak!.
walaupun lambat sampai  #berdegil pergi. :D

so? aku gerak dari Larkin ke Pasir Gudang naik Bas..
bersama member larkin aku iaitu : niezam,elyas,adib,danial,faiz and 'mok'
HAHA, dalam dua jam setengah babe kat dalam bas -.-'
lama gila! traffic.traffic. haha :D #mcm.tak.biase.pulak.

okay! sampai jea sana dalam pukul 6.15 petang =.='
memang shooting nye dah habis pun :( #so sad.
tapi? aku terharu lah. member masai tunggu aku lah :O 
sebab ada part aku kene berlakon :P so ?
filemnye tak sepenuhnya siap 100%. hee~
dorang nak sambung next week at MCD seri alam pulak :)

then? dorang pun balik lah. tinggal aku dengan member larkin :P
pluss adeq nurin and miera :) #terjumpe at dalam bas P.G
okay! ape lagi.. jalan.jalan. pusing.pusing kat situ -.-'
macam orang bodoh tunggu si Abanglong iss. haaa >.<
lastly? dye tak pergi pun.. #sabar.je.lah :)
now! UPLOAD picture :D


yeah! aku dapat upload sikit je lah. #sorry guys <3..
btw, mood aku happy sangat time nih :) #thanks for this time..

_____________________****_____________________

second story pulak about HAYATI :D
yeah! that is my name! but? lain oranglah. hahaa~
name je same.. face , rambut , ketinggian , lagi? whatever lah.
semuanya beza. haha :) 

 
this is me! :D #yatt captain.. -.-'
but? 
orang yang same name dengan aku tuh ... 
---Loading---
 
 
huh! ini lah budak nyaa.. seorang yang baik hati.
peramah! tapi perangai ?? macam AKU :P
HAHa. kami sama perangai tapi tak serupa :)

NAME : Hayati call yati :')
AGE : nineteen :)
ADDRESS : Ulu Tiram. :P
 JOB : kedai tudung lah! #jiran kedai aku. haa~
STATUS : Single :D #ngorat? ... lalaaaaa~

okay! tak boleh nak bagi details terlebih.
nanti kang jatuh gaung :O 
hahaaha. APTB :P

gambar penutup ::

THE END ~
 

No comments :

Post a Comment